Fortunie 2023

Fortunie 2023

Aktualizace 6.8.2023 – V rámci čerpání příspěvku od MAS hřebeny, z.s. vyžadujeme na místě srazu vyplněný monitorovací list (odkaz níže)

Aktualizace 17.7.2023 – Po konzultaci s účetní zavádíme poplatek 200 Kč pro nečleny na zřízení úrazového pojištění

Fortunie se blíží, a tak zasíláme rekapitulaci všech informací a pokynů.

Tábor je rozdělen na putovní a táborovou část.

Putovní část – je určena pro děti 6. třídy ZŠ a starších. V rámci putovní části půjdeme trasu Č.Budějovice – místo tábora, která je celkem cca 55 km dlouhá. V rámci jednoho dne neplánujeme výrazně překročit vzdálenost 20 km. Přespávat budeme venku pod celtou, veškeré zásoby včetně stravy budeme nakupovat po cestě a poneseme si je v krosnách.

Táborová část – jako každý rok budeme spát ve stanech, stravovat nás budou naše výborné kuchařky 😀

Zavazadla – putovní část: 8.srpna budeme se staršími vyrážet na putovní část. Na tuto část potřebují mít samostatnou krosnu (seznam věcí níže). Druhé zavazadlo s věcmi na táborovou část necháme v klubovně a bude dopraveno spolu se zbytkem vybavení.

Zavazadla – táborová část: 11. srpna v 19:00 u Klubovny proběhne nakládka zavazadel. Pokud možno,
volte jako zavazadlo kufr, či kabelu, aby si v ní děti mohly snadno udržovat pořádek.

Odjezd – putovní část: 8.srpna v 8:15 u klubovny.

Odjezd – táborová část: 12. srpna v 8:10 na náměstí (zastávka směr Praha).

Na místě srazu od vás budeme vyžadovat posudek o zdravotní způsobilosti dítěte
(platí dva roky, máte možná doma), kopii karty pojištěnce, čestné prohlášení o
bezinfekčnosti
a vyplněný monitorovací list, který vyžadujeme v rámci čerpání příspěvku od MAS hřebeny, z.s.

List za sebe vyplní jeden ze zákonných zástupců.

Konec: 20. srpna u na zastávce Pražská (parkoviště u Billy) kolem 18:00. Čas upřesníme v den návratu.

S sebou – putovní část: spacák a karimatka, turistická obuv, pokrývka hlavy, nepromokavá bunda/pláštěnka, hygienické potřeby, plechový/plastový hrnek, oblečení na chůzi, oblečení pro pobyt na nocovišti, ručník a plavky (bude možnost osvěžit se ve Vltavě), láhev na pití (dohromady objem min. 2 litry), svačina na cestu

S sebou – táborová část: turistická obuv, náhradní obuv, boty vhodné do vody (kroksy, atpd.), turistický
batoh, láhev na pití do batohu, baterka, hygienické potřeby, pokrývka hlavy, spodní prádlo (9 ks), ponožky (9 párů), kalhoty a kraťasy, tričko (min. 3ks), mikina, nepromokavá
bunda/pláštěnka, termoprádlo na spaní, plavky a osuška, spacák a karimatka, tenká čepice
na spaní, ešus, příbory, plecháček/plastový kelímek, šátek, kapesní nožík, kapesné (cca 500 Kč). Svačina a pití na cestu.

Pro ty, kteří zvládnou a mají doma pár starých ponožek nebo hadrů prosím o hadrkoule 3 ks.

Počítejte s tím, že se budou boty sušit u kamen a může dojít k jejich poškození, i když se snažíme, aby ne…. 🙁

V případě zdravotních omezení, či pravidelného užívání léků informujte o tom v mailu
klub.cejka@gmail.com a léky předejte na srazu zdravotníkovi (Markéta Sommrová).

!Mobilní telefony a jakákoli další elektronika jsou na celé akci zakázány!

V případě potřeby se můžete spojit s vedoucími:

Dominik Dusík: 605 003 458

Lukáš Prendký: 736 707 979

Šimon Cyrani: 606 228 157

Cena za osobu: 2800 Kč + 200 Kč poplatek pro nečleny Čejky na zřízení úrazového pojištění

Do 20. července zasílejte závazné přihlášky, formou emailu na klub.cejka@gmail.com. V přihláškách napište, jestli se účastníte i putovní části, nebo jen táborové části.

Nečlenové do přihlášky uvedou jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a tel. na zákonného zástupce.

Platbu zasílejte na účet 252831847/0300. Platby lze řešit individuálně.